FAQ

Algemene webshop informatie

Wat is de levertijd?

Tijdens onze werkdagen (dinsdag t/m vrijdag) worden voorradige producten dezelfde dag via DPD verzonden. In de regel geldt daarbij "vandaag besteld, morgen in huis". Dit geldt ook voor cilinders welke in onze eigen werkplaats gelijksluitend gemaakt worden. Bij de producten wordt vermeld wat de levertijd is.

Heeft u de producten met spoed nodig? Bel dan voor de zekerheid even wanneer het product geleverd wordt. Bij sommigen producten geldt een langere levertijd. Mocht het product niet op voorraad zijn, nemen wij met u contact op.

Nog vragen? Bekijk de pagina levertijd of neem contact op.

Prijzen

De vernoemde prijzen zijn inclusief BTW en inclusief eventuele internetkorting. De kortingen zijn hierbij vermeld. Heeft u een groot aantal producten nodig? Bij sommige producten welke in één grote order geplaatst worden, kunnen we nog wat met de prijs doen. Vraag een offerte aan via onze contactpagina.

Wat zijn de verzendkosten?

Boven een orderwaarde van € 100,- worden onze producten gratis verzonden. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 3,95 bij afhalen bij een DPD Parcelshop en € 4,95 bij versturen naar een huisadres. Indien u bij Haverkamp uw product afhaalt dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Compliment of klacht

Heeft u een compliment voor ons? Laat gerust een review achter!

Mocht u een klacht of probleem hebben over uw bestelling, dan kunt u middels onze contactpagina met ons contact opnemen. Wij zullen binnen 24 uur een ontvangstbevestiging sturen, waarnaar wij uw klacht of probleem in behandeling nemen. Over het algemeen kan een probleem tijdens kantooruren meestal gelijk opgelost worden.

Klachtenafhandeling Webshop Keurmerk: Wij zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Bij een geschil is er een mogelijkheid om een bemiddeling plaats te laten vinden door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de GeschillencommissieWebshop van de SGC.

Garantie

Op de producten binnen onze webshop zit 2 jaar fabrieksgarantie. Op bepaalde producten geldt een langere garantie. De garantie geldt voor klanten welke producten bij onze webshop gekocht hebben. Belangrijk is dat u uw factuur bewaard. Wilt u gebruik maken van een garantiebepaling? Neem hiervoor contact met ons op.

Algemene vragen - Slimme sloten

Betaalmogelijkheden

Gratis betaalmethoden: iDeal / PayPal / Visa / Mastercard / Maestro / Bancontact - MisterCash

Retour sturen

Bij de aankoop van slimme sloten en accessoires heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. De kosten voor het retour sturen zijn dan voor rekening van de klant. Wanneer Haverkamp een foutieve levering heeft gedaan worden de retourkosten gerestitueerd. 

Sloten welke klantspecifiek geleverd zijn, kunnen helaas niet retour gestuurd worden. Dit betreft een maatwerkproduct.

Extra bijgemaakte sleutels kunnen helaas niet retour gestuurd worden. 

Geprogrammeerde of reeds geinstalleerde sloten, kunnen in principe niet retour gestuurd worden. Wilt u het slot toch retour sturen, neem eerst even contact op voor de mogelijkheden.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product. Hij zal het product slechts gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

FAQ slimme sloten

Welk type slot is voor mij geschikt?

Het type slot is afhankelijk van de situatie. Goed is om eerst te na te gaan aan welke vereisten het slot moet voldoen. Begin daarom als eerst om een keuze te maken uit de verschillende oplossingsgebieden. Sloten voor kamerverhuur voldoen aan andere eisen dan sloten die voor de thuiszorg zijn bedoeld. Daarnaast is het belangrijk of het slot ook daadwerklijk geplaatst kan worden. Lees hierover "Advies slimme deursloten"

Past elk slot op elke deur?

Of het type slot op de deur past, is afhankelijk van de situatie. In de volgende drie situaties zijn het meest voorkomend. Wij hebben voor deze situaties verschillende typen sloten in ons assortiment. De eerste situatie is het meest voorkomend. Hiervoor zijn vele oplossingen bedacht. Ook voor oplegsloten en als er sprake is van een centrale portiek hebben wij hier oplossingen voor. 

1: Cilinderslot  2: Oplegslot 3: Centrale portiek

Lees hier welke slimme sloten geschikt zijn.