Hulp bij de juiste keuze

  • Welk type slot is voor mij geschikt?
  • Het type slot is afhankelijk van de situatie. Goed is om eerst te na te gaan aan welke vereisten het slot moet voldoen. Begin daarom als eerst om een keuze te maken uit de verschillende oplossingsgebieden. Sloten voor kamerverhuur voldoen aan andere eisen dan sloten die voor de thuiszorg zijn bedoeld. 

  • Past elk slot op elke deur?
  • Of het type slot op de deur past, is afhankelijk van de situatie. In de volgende drie situaties zijn het meest voorkomend. Wij hebben voor deze situaties verschillende typen sloten in ons assortiment. De eerste situatie is het meest voorkomend. Hiervoor zijn vele oplossingen bedacht. Ook voor oplegsloten en als er sprake is van een centrale portiek hebben wij hier oplossingen voor. 

    1: Cilinderslot  2: Oplegslot 3: Centrale portiek

Algemene vragen

  • Wat is de levertijd?
  • De producten worden uit voorraad geleverd. De levertijd is standaard 1 tot 2 werkdagen, tenzij bij het product anders vermeld staat. 

  • Prijzen
  • De vernoemde prijzen zijn inclusief BTW. Er worden verschillende accesoires per slot meegeleverd. Per product staat aangegeven wat "in de doos" zit. Losse accessoires zijn bij elk product bij te bestellen. 

  • Betaalmogelijkheden
  • Gratis betaalmethoden: iDeal / PayPal / Visa / Mastercard / Maestro / Bancontact - MisterCash
    Rembours: Bij betaling via Rembours wordt er € 15,00 extra in rekening gebracht. Alleen in Nederland mogelijk.

  • Retour sturen
  • Bij de aankoop van slimme sloten en accessoires heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. De kosten voor het retour sturen zijn dan voor rekening van de klant. Wanneer Haverkamp een foutieve levering heeft gedaan worden de retourkosten gerestitueerd. 

    Sloten welke klantspecifiek geleverd zijn, kunnen helaas niet retour gestuurd worden. Dit betreft een maatwerkproduct.

    Extra bijgemaakte sleutels kunnen helaas niet retour gestuurd worden. 

    Geprogrammeerde of reeds geinstalleerde sloten, kunnen in principe niet retour gestuurd worden. Wilt u het slot toch retour sturen, neem eerst even contact op voor de mogelijkheden.

    Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product. Hij zal het product slechts gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

  • Verzending & verzendkosten
  • Alle bestellingen worden door DPD overdag bij u bezorgd, ook op zaterdag! Het pakketje kan u met de track & trace code volgen, welk u automatisch ontvangt op het moment dat de zending ingescand is door DPD. Wanneer u overdag niet thuis bent adviseren wij u een ander afleveradres op te geven óf te kiezen voor aflevering bij een DPD Parcelshop bij u in de buurt. Elke zending wordt verzekerd verstuurd. 

    De verzendkosten wordt als volgt berekend:

    - In Nederland en België boven de € 100,- gratis naar het afleveradres of DPD Parcelshop.
    - In Nederland en België onder de € 100,- slechts € 3,95 naar een DPD Parcelshop.
    - In Nederland en België onder de € 100,- slechts € 4,95 naar het afleveradres.
    - Afhalen bij ons in de winkel is uiteraard gratis. 

  • Garantie
  • Op slimme deursloten zit er standaard 1 jaar fabrieksgarantie. De meeste leveranciers bieden na deze periode ook garantie services aan. Neem vooraf even contact op met ons hierover. 

  • Klachtenafhandeling
  • Mocht u een klacht of probleem hebben over uw bestelling, dan kunt u middels onze contactpagina met ons contact opnemen. Wij zullen binnen 24 uur een ontvangstbevestiging sturen, waarnaar wij uw klacht of probleem in behandeling nemen. Over het algemeen kan een probleem tijdens kantooruren meestal gelijk opgelost worden. 

    Klachtenafhandeling Webshop Keurmerk: Wij zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Bij een geschil is er een mogelijkheid om een bemiddeling plaats te laten vinden door Stichting Webshop Keurmerk. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de GeschillencommissieWebshop van de SGC.

Nemef Entr

  • Hoe installeer ik de Nemef Entr?
  • Hoe programmeer ik de Nemef Entr?

Flexeria

  • Hoe installeer ik de Flexeria?
  • Download de installatie handleiding voor de Flexeria.

Hulp nodig?

0570 - 234802

Haverkamp Deventer

Essenstraat 6 A

7418 BM Deventer

Openingstijden

Ma Gesloten

9.00 – 18.00 uur

Op afspraak

9.00 – 17.00 uur

Wij zijn makkelijk bereikbaar met de auto en beschikken over ruime parkeergelegenheid